Startpagina Rolleiflexclub.nl Forum Rolleiflexclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Gallery ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
SL66 set

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Te koop aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
joost
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 11-6-2008
Berichten: 16
Woonplaats: Moordrecht

BerichtGeplaatst: Do Jun 25, 2009 15:54    Onderwerp: SL66 set Reageer met quote

Omdat ik er echt niet meer aan toe kom wil ik mijn SL66 set verkopen (als ik juiste prijs kan krijgen want anders doet afscheid te veel pijn Wink ).

Het betreft:
- twee goed werkende SL66 body's (altijd handig als je er één wil laten servicen)

- drie achterwanden (120/220, allen goed werkend)
- Distagon 40 mm (de grote en mijn favoriet)

- Distagon 50 mm
- Planar 80 mm
- Sonnar 150 mm
- Sonnar 250 mm
- Grip

- 45 prisma met meting (geen rollei)
- snelkoppeling
- Gossen meter
- aantal verlengstukken voor macro
- filters
- zonnekappen (twee normaal en één voor 50mm groothoek)
- Pelican hardcase koffer

Wil er daarnaast ook wel een goed werkende Rollei P1 6x6 projector bij kado doen (inclusief heel veel lege raampjes).


Alle lenzen in goede staat en geen enkele kras.

Vind het moeilijk een richtprijs te noemen maar wil de set eigenlijk wel als hele set verkopen. Alvorens poging te wagen op ebay/markplaats wil ik graag kijken of er bij rolleiflexclub intresse is.

Mocht er intresse zijn dan wil ik eventueel wel meer info/serienummers en fototjes publiceren.

Groet,
Joost

ps. Mijn tweeoog Rollei hou ik uiteraard zodat ik toch nog lekker analoog kan werken.
_________________
Ik ben al heel lang bezig met fotografie en heb een zwak voor middenformaat camera's. Hoewel ik ook wel eens digitaal werk gaat mijn hart toch uit naar film (ZW, kleur en dia).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
FleM
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 22-5-2009
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: Wo Jul 07, 2010 12:09    Onderwerp: Reageer met quote

Een heel oud bericht en waarschijnlijk al weg... Maar mocht je hem nog hebben dan ben ik zeer geinteresseerd.

Groeten Phelim
_________________
[HTTP]http://www.flickr.com/photos/phelimhoey/[/HTTP]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Paul Jenner
Site Admin


Geregistreerd op: 19-8-2006
Berichten: 3252
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Wo Jul 07, 2010 16:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, heel oud. Kan me niet herinneren dat ik deze eerder gezien heb. Rolling Eyes

Is die 40 mm nog te koop ?


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl

We've got everything you need - satisfaction guaranteed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Te koop aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group