Startpagina Rolleiflexclub.nl Forum Rolleiflexclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Gallery ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Clubblad

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Wensen en ideeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hein
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 14-9-2010
Berichten: 450
Woonplaats: Bedum

BerichtGeplaatst: Za Jul 14, 2018 15:56    Onderwerp: Clubblad Reageer met quote

Het zou best leuk zijn als er een club blad zou komen net als vroeger bij RCN het was elke keer weer een genot en een verassing wat zal er nu weer in staan eigenlijk mis ik dat blad zeer ook de tripjes die werden georganiseerd waren altijd leuk om mee te maken .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Frank
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 23-8-2006
Berichten: 1771
Woonplaats: Reuver

BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2018 12:51    Onderwerp: Reageer met quote

Laat ik voorop stellen, dat ik voor ben. Eigenlijk ben ik voor al dat soort activiteiten.
De werkelijkheid is helaas, dat bij uitjes er hooguit een man (de laatste vrouw heeft zich jaren geleden vertoond) of 8 komt opdagen, de laatste twee keren waren dat (dezelfde) 3.
In het forum probeer ik weleens een stukje te schrijven over iets, dat mij op dat moment op fotografisch gebied beweegt en daar komen dan wat reacties op. Ook daar tref je dan meestal hetzelfde groepje.
Dan hebben we nog het whatsappgroepje. Daar zit eigenlijk nog de meeste activiteit. Ik heb het niet precies in beeld, maar ook daar is het aantal deelnemers beperkt.
Het is al een aantal keren geprobeerd om wat meer leven in de club te brengen en ik heb daar zelf aan meegedaan in een verzoek aan het laatste lid om het licht uit te doen, ook dat heeft niet echt geholpen.
Maar ik laat me graag verrassen door nieuwe initiatieven en ik zal daar graag binnen mijn mogelijkheden, aan meedoen.
Frank
_________________
https://www.instagram.com/film_is_not_quite_dead_yet/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Hein
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 14-9-2010
Berichten: 450
Woonplaats: Bedum

BerichtGeplaatst: Zo Jul 15, 2018 18:12    Onderwerp: Reageer met quote

Hallo Frank ,
Whatsapp heb ik ook daar zou ik ook in mee kunnen doen.Ik weet niet wat het precies inhoud maar dat hoor ik dan nog wel en misschien zijn er straks ook meer mensen die voor een club blad kiezen zou leuk wezen het hoort er allemaal bij ,we kijken hoe het verder afloopt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Tum
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 21-3-2007
Berichten: 2116
Woonplaats: Wouw

BerichtGeplaatst: Di Jul 17, 2018 18:50    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry Hein, ik ben niet zo voor. Ik heb zo veel mogelijk bladen de deur uit gedaan. Ik kan niet zo handig overweg met bladen. Heb jaren stapels oude bladen bewaard, en soms nog wel eens ingekeken, maar toen het internet kwam is alles vernietigd. Op internet is het makkelijker terugzoeken.

Wat voor soort verhalen/info stond er in het RCN blad? We kunnen hier on-line ook een boel verhalen kwijt.

Tripjes gaan we weer organiseren. Dit najaar is nog vrij Exclamation
Of ze leuk zijn zal moeten blijken Smile

Grt Tum.
_________________
http://www.richardtummers.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jonnie88
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 14-6-2008
Berichten: 1202

BerichtGeplaatst: Zo Jul 22, 2018 14:00    Onderwerp: Reageer met quote

Een clubblad is een hoop werk voor een in ons geval erg klein publiek.

Voor mijn gevoel is het forum juist de vervanging van het clubblad. Iemand die een artikel ergens over zou willen schrijven kan dat hier prima kwijt, en je kunt ook meteen je foto's plaatsen. En dat laatste gaat het natuurlijk vooral om.

Ik kreeg jarenlang Camera Magazine en het Foto Historisch tijdschrift - nu niet meer en ik mis er niks aan.

Tripjes vind ik ook erg leuk en ben er ook bijna altijd bij - dit jaar hebben we alweer 2 gehad. Moet je ook eens komen, zien we nog eens wat anders dan dezelfde 3 Cool

Jon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Paul Jenner
Site Admin


Geregistreerd op: 19-8-2006
Berichten: 3252
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Vr Jul 27, 2018 22:15    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Hein.
Je wens wordt gerespecteerd, maar ik ga geen clubblad maken.
De oude RCn is juist min-of-meer opgeheven omdat het een soort one man show was geworden. Iedereen nam dankbaar het clubblad in ontvangst maar verder kwamen er weinig reacties en initiatieven vanuit de leden.

Dit forum is inderdaad de vervanging van het clubblad.
Er is op dit forum al meedere keren een uitvoerige verhandeling geplaatst over bijvoorbeeld bepaalde procedeen of projecten.
En wat uitstapjes betreft, wordt van de deelnemers zelf verwacht dat ze daar initiatieven voor nemen. Zo blijft het een dynamisch groepsgebeuren en dat is mijn bedoeling.

Wat mij betreft gaat een fotoclub vnml om de foto's.
Dat onze uitstapjes overigens altijd gezellige dagen zijn met een lekker biertjes na afloop is natuurlijk heel leuk en het is goed dat dat spontaan komt.

Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl

We've got everything you need - satisfaction guaranteed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Wensen en ideeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group