Startpagina Rolleiflexclub.nl Forum Rolleiflexclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Gallery ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
daar istie dan; de 6002

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Apparatuur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
hermank
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 29-12-2018
Berichten: 56
Woonplaats: zuidholland

BerichtGeplaatst: Do Feb 02, 2023 17:28    Onderwerp: daar istie dan; de 6002 Reageer met quote

Nadat ik enige jaren terug mijn 6008i verkocht had, kon ik de SLX of 6002 toch niet helemaal uit mijn hoofd zetten. De 6008 is een fantastische camera, maar voor mij met teveel toeters en bellen. Ik houd het graag basic.

Door het verkopen van de 6008 werd het niet echt veel stiller in de cameratas.
Ik gebruik de TLR Rolleiflex 2.8F graag en werk verder met de Hasselblad 501, EL/M en de SWC 903.

Maarja, die SLX / 6002 bleef toch een beetje in mijn kop zitten. Onzin natuurlijk, met de apparatuur die ik heb kan ik alles doen.

De SLX viel af door de grote kans op electronica-problemen. Maar ik ben ook wat huiverig voor een 6000 omdat ze echt niet meer gerepareerd kunnen worden. Zelfs een CLA doen de reparateurs die ik benaderd heb niet meer.
Dus echt veel geld wil ik er niet aan spenderen.
Maar dan komt toch die kans op een gelukkie. Een onverwachte financiële meevaller en een leuke 6002 op MP met een Planar 2.8/80 PQ. Een compleet setje in heel mooie staat en in tas met reflexzoeker, draagriem, zonnekap. Nouja, jullie zullen hem wel hebben zien staan.
Stond er al vanaf half december 2022. Ik ken de verkoper, heb al eens wat van hem gekocht en hij van mij.
Deze week accepteerde hij mijn bod. Scherp ingekocht, al zeg ik het zelf.
Vandaag binnen, accu effe opladen en aan de slag.
Heerlijk.
Wat een luxe. Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Han
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 30-8-2006
Berichten: 1505
Woonplaats: Gelderland

BerichtGeplaatst: Za Feb 04, 2023 11:03    Onderwerp: Reageer met quote

Gefeliciteerd, veel plezier ermee. Wellicht kunnen wij je nieuwe aanwinst bewonderen tijdens ons voorjaarsuitje. 👍
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Apparatuur Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group