Startpagina Rolleiflexclub.nl Forum Rolleiflexclub

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Gallery ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Nieuw lid

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Even voorstellen ...
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
BVD
Geregistreerde gebruiker

BerichtGeplaatst: Wo Aug 28, 2024 8:40    Onderwerp: Nieuw lid Reageer met quote

Hallo, mijn naam is Brigitte en ben sinds een aantal jaren in het bezit van een Rolleiflex 6008 Integral camera met toebehoren. De camera was van mijn schoonvader uit California.(USA) Om meer bekend te raken met de Rolleiflex verdiep ik me al jaren in de camera op diverse websites over de mogelijkheden maar heb nu besloten om deze te verkopen aangezien ik er niet voldoende tijd meer voor heb. Ik heb er een emotionele band mee en daarom wil ik eventueel hier iets aanbieden tzt. (het gaat bijv. om: een Rolleiflex 6008 Integral met o.a een Carl zeiss planar lens, accumulators, charger, flash, schneider-kreuznach lens 300mm, Distagon 50 2 mm, B+W filter Proline, Helioplan filter etc.,) Voorlopig neus ik nog even net als jullie hier rond om alle mooie dingen te zien en meer te leren over de Rolleiflex.

Fijne dag!
Groet, Brigitte

Laatst aangepast door BVD op Vr Aug 30, 2024 13:24, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Soef
Geregistreerde gebruiker

BerichtGeplaatst: Do Aug 29, 2024 22:07    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Brigitte. De 6008 is een bijzondere camera ik gebruik de mijne eigenlijk te weinig. Hoop dat die van jou een mooi plek kan vinden.

Groet,

SiuFai
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Even voorstellen ... Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: