Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
veegeelde Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Za Apr 28, 2007 12:23 Onderwerp: Even voorstellen |
|
|
Beste Mensen,
Mijn naam is Hans en ik ben sinds gisteren een lid. Dat mag ook gezegd van mijn Rolleflex ervaring. Ik heb sinds kort een 2,8 Planar en moet de eerste resulaten nog afwachten. Mijn camera is in reparatie bij Hans Klinkhamer. Ik ben werkzaam bij KPN en mijn liefde voor oude camera's ( Leica, Rollei , Nikon) is uitgesproken.
Mijn complimenten voor de mooie site en prachtige foto's ! Ik hoop daar tzt een bijdrage aan te kunnen en mogen leveren hoewel het wel eens schril kon afsteken tegen hetgeen er nu reeds gepubliceerd is,....... |
|
Naar boven |
|
 |
Paul Jenner Site Admin

|
Geplaatst: Za Apr 28, 2007 13:02 Onderwerp: |
|
|
Ik heet je maar even hartelijk welkom Hans, want ik vrees dat de overige leden in hun luie stoel in de zon zitten deze dagen
De 2.8 Planar is een fantastische camera, voor velen de meest begeerlijke versie die er gemaakt is. PLaats gerust in de Gallery, wij zijn altijd benieuwd.
Dat je ook met Leica schiet komt niet slecht uit: Het is toegestaan om in de Gallery ongeveer de helft van je foto's te plaatsen die met een "vreemd" merk camera zijn gemaakt. En Leica, tsja, wie kijkt daar nu niet graag naar ?
Veel plezier hier !
Paul. _________________ www.rolleiflexclub.nl
We've got everything you need - satisfaction guaranteed |
|
Naar boven |
|
 |
Soef Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Apr 28, 2007 14:40 Onderwerp: |
|
|
Hoi Hans. Welkom bij dit gezelschap  _________________ Een Seagull en een Lubitel. |
|
Naar boven |
|
 |
Alien Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Apr 28, 2007 16:33 Onderwerp: |
|
|
Paul Jenner schreef: | Ik heet je maar even hartelijk welkom Hans, want ik vrees dat de overige leden in hun luie stoel in de zon zitten deze dagen  |
Mij zul je niet veel buiten zien, hoor, in deze hitte. Al was het maar omdat m'n Babyflex nog steeds niet is gearriveerd.
Maar goed. welkom, Hans!
,xtG
.tsooJ _________________ Take only photographs, leave only footsteps. |
|
Naar boven |
|
 |
Han Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Apr 28, 2007 19:35 Onderwerp: |
|
|
Van harte welkom op deze club, Hans.  |
|
Naar boven |
|
 |
Tum Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Apr 28, 2007 22:28 Onderwerp: |
|
|
Hallo Hans, welkom.
is je rolleiflex voor een servicebeurt, of voor een specifieke klacht naar Klinkhamer. Ik ben wel benieuwd hoe je er aan bent gekomen (ben ook nog op zoek).
Groeten,
Richard. _________________ http://www.richardtummers.nl |
|
Naar boven |
|
 |
|