Startpagina Rolleiflexclub.nl Forum Rolleiflexclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Gallery ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Pimp my Rollei
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Apparatuur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Soef
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 21-8-2006
Berichten: 737

BerichtGeplaatst: Vr Sep 21, 2007 22:04    Onderwerp: Reageer met quote

Ben wel erg benieuwd naar het resultaat. De bekleding van mijn Baby is ook niet optimaal meer. Misschien geef ik haar ook een nieuw jasje Smile
_________________
Een Seagull en een Lubitel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Alien
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 15-4-2007
Berichten: 186
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Di Okt 30, 2007 9:11    Onderwerp: Reageer met quote

Wel, afgelopen weekend er maar eens voor gaan zitten en het nieuwe leer (eindelijk) compleet geinstalleerd. Fluitje van een cent, alle stukken passen perfect, en het ziet er, nou ja, ik ben er blij mee. Ik zal van de week wat fotootjes maken en die hier posten, dan kan iedereen zelf oordelen.

Ik kan het echt iedereen aanraden, en ik zal zelf in de toekomst bij elke camera overwegen om een setje leer van Morgan te kopen.

,xtG
.tsooJ
_________________
Take only photographs, leave only footsteps.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Alien
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 15-4-2007
Berichten: 186
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Di Okt 30, 2007 9:14    Onderwerp: Reageer met quote

Wel, afgelopen weekend er maar eens voor gaan zitten en het nieuwe leer (eindelijk) compleet geinstalleerd. Fluitje van een cent, alle stukken passen perfect, en het ziet er, nou ja, ik ben er blij mee. Ik zal van de week wat fotootjes maken en die hier posten, dan kan iedereen zelf oordelen.

Ik kan het echt iedereen aanraden, en ik zal zelf in de toekomst bij elke camera overwegen om een setje leer van Morgan te kopen.

,xtG
.tsooJ
_________________
Take only photographs, leave only footsteps.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Soef
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 21-8-2006
Berichten: 737

BerichtGeplaatst: Vr Nov 02, 2007 20:13    Onderwerp: Reageer met quote

Show us the Baby Smile
_________________
Een Seagull en een Lubitel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Clemens
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 27-2-2014
Berichten: 725
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2014 18:02    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag is een Ebay (link) actie afgelopen met reserve leerstukjes voor allerlei modellen (schat zo'n 100 stuks). Brengt naar liefst 800 euro op !
Je zou toch zeggen, iemand die goed kan CAD kan tekenen maakt toch allerlei sjablonen digitaal ? Die je vervolgens met lasersnijder heel betaalbaar en heel exact moet kunnen laten uitsnijden. Lijkt mij wel dat daar wel vraag naar zo'n product is. Mits betaalbaar n.l.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Paul Jenner
Site Admin


Geregistreerd op: 19-8-2006
Berichten: 3252
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2014 19:31    Onderwerp: Reageer met quote

Ten tijde van de vorige posting in dit draadje waren CAD en de Laser nog niet uitgevonden Smile


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl

We've got everything you need - satisfaction guaranteed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Clemens
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 27-2-2014
Berichten: 725
Woonplaats: Groningen

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2015 18:05    Onderwerp: Reageer met quote

Tja ik zie nu ook dat dit draadje al een heel stuk langer loopt. En klopt, of toen die techniek al haalbaar was voor consument ? Tegenwoordig kun je naar een Fablab gaan in de meeste studenten steden.
Vraag mij af of de firma die in de eerste post genoemd wordt, nog wel producten levert. CAD tekenen wil ik nog wel eens 'echt' gaan doen. Heb vorig zomer een begin gemaakt. Maar de leercurve is steil, dus het vreet tijd. Als je zoekt op Draftsight vindt je bij de leverancier wel een free versie, wat de betaalde versie meer kan is denk ik voor amateur n.v.t.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ferdi
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 25-8-2006
Berichten: 545
Woonplaats: Friesland

BerichtGeplaatst: Ma Jan 05, 2015 14:05    Onderwerp: Reageer met quote

Camera leather bestaat nog wel, maar heeft de laatste jaren wat negatieve publiciteit gehad door niet/uiterst traag te leveren aan sommige klanten. Het probleem was blijkbaar dat dit kleine bedrijfje moeite had de spullen in te kopen in de gewenste kwaliteit. Van daar vertraging. Slechte communicatie met klanten deed de rest. De kwaliteit van de spullen is nog steeds onberispelijk. Een andere leverancier, waar over geen klachten zijn is:

http://aki-asahi.com/store/

Ik heb zelf geen ervaring met beide leveranciers.

Ferdi.
_________________
Ferdi Stutterheim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Apparatuur Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group