Startpagina Rolleiflexclub.nl Forum Rolleiflexclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Gallery ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Beseler MX 45 (vergroter)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Te koop aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Frankot
Gast





BerichtGeplaatst: Vr Aug 01, 2008 20:45    Onderwerp: Beseler MX 45 (vergroter) Reageer met quote

Voor de liefhebber van het zelf afdrukken heb ik nog een Beseler MX45 vergroter staan (volgens mij in uitstekende staat, maar ik heb er niet zoveel verstand van)

Eventuele technische vragen zal ik proberen zo goed mogelijk te beantwoorden.

De prijs komen we zeker uit, ik vind het vooral belangrijk dat hij bij een liefhebber terecht komt, die hem ook nog werkelijk gaat gebruiken.
Naar boven
Ferdi
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 25-8-2006
Berichten: 552
Woonplaats: Friesland

BerichtGeplaatst: Za Aug 02, 2008 11:08    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je daar niet een doka voor nodig zo groot als een fabriekshal? Embarassed

Ferdi.
_________________
Ferdi Stutterheim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Frankot
Gast





BerichtGeplaatst: Za Aug 02, 2008 13:58    Onderwerp: Reageer met quote

Tsja, wat zal ik zeggen, het is geen kleintje inderdaad, maar hij past wel op een normale tafel.
Er is zelfs een tafel bij waarvan je een paneel kunt verwijderen zodat je papier bijna op de grond kan liggen, voor de grotere formaten. Ik zal binnenkort eens wat foto's maken en maten nemen.

Edit: Hij is gemeten de tafel waarop hij gemonteerd is, is 122 breed en 90 diep, de vergroter in de hoogste positie is ca. 212 hoog (gemeten op de tafel vanaf de vloer)
Naar boven
Frankot
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Sep 14, 2008 11:53    Onderwerp: Reageer met quote

Prijsaanpassing!!!!!

Vergroter en passende tafel gratis af te halen. Neem voor vragen even contact met mij op en ik zal proberen zo goed mogelijk antwoord te geven. Bij serieuze interesse kan eventueel bezichtigd worden op afspraak.
Naar boven
Soef
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 21-8-2006
Berichten: 740

BerichtGeplaatst: Zo Sep 21, 2008 12:58    Onderwerp: Reageer met quote

Zonde van zo een mooie vergroter. Het is maar dat ik al een Durst 138 heb, want anders....
_________________
Een Seagull en een Lubitel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
rockanje
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 26-10-2008
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Vr Okt 31, 2008 23:46    Onderwerp: is i er nog Reageer met quote

ik ben benieuwd hoe het met de beseler gaat.
ik wil er graag voor zorgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Frankot
Gast





BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 21:12    Onderwerp: Re: is i er nog Reageer met quote

rockanje schreef:
ik ben benieuwd hoe het met de beseler gaat.
ik wil er graag voor zorgen!


U heeft een PB
Naar boven
Frankot
Gast





BerichtGeplaatst: Za Nov 15, 2008 20:39    Onderwerp: Reageer met quote

Hier mag een slotje op, Rockanje heeft hem vanmiddag opgehaald. Veel plezier er mee.

Groet,
Rombout
Naar boven
Ferdi
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 25-8-2006
Berichten: 552
Woonplaats: Friesland

BerichtGeplaatst: Zo Nov 16, 2008 12:28    Onderwerp: Reageer met quote

Het is een prachtig apparaat. Jammer genoeg zou ik hem niet gebruiken. Ik hoop dat hij nu "een goed tehuis" heeft gevonden.
Ferdi.
_________________
Ferdi Stutterheim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Te koop aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group