Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
frederix Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Di Sep 07, 2010 17:29 Onderwerp: Amersfoort (NL) in de regen. |
|
|
Vanmorgen was het ideaal fotoweer, lekkere regen, natte straten, mooie reflecties. Dus ben ik even op pad gegaan. Ik heb gefotografeerd met mijn Nikon F100 met daarop mijn Nikon f:2.0/55 mm MF objectief. Ik heb een Fuji Superia 200 film gebruikt. De negatieven zijn gescand met mijn Nikon Coolscan IV ED.
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9
Foto 10 _________________ met een vriendelijke groet
Frederix
www.fredoosterhuis.nl
Het belangrijkste onderdeel van een camera is en blijft de fotograaf |
|
Naar boven |
|
|
Paul Jenner Site Admin
|
Geplaatst: Di Sep 07, 2010 18:26 Onderwerp: |
|
|
Leuke sfeervolle reportage. En je hebt het snel gedaan !
Is dit met je onlangs gescoorde objectiefje, waarvan wij ons afvroegen hoe het met de scherpte zat ?
Ik zie dat je Superia gebruikt hebt. Ik lees de laatste tijd weleens goede berichten over Kodak Ektar. Ervaring mee toevallig ?
Paul. _________________ www.rolleiflexclub.nl
We've got everything you need - satisfaction guaranteed |
|
Naar boven |
|
|
frederix Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Di Sep 07, 2010 19:12 Onderwerp: |
|
|
Paul Jenner schreef: | Leuke sfeervolle reportage. En je hebt het snel gedaan !
Is dit met je onlangs gescoorde objectiefje, waarvan wij ons afvroegen hoe het met de scherpte zat ?
Ik zie dat je Superia gebruikt hebt. Ik lees de laatste tijd weleens goede berichten over Kodak Ektar. Ervaring mee toevallig ?
Paul. |
Bedankt Paul.
Ik heb de foto's geschoten, gelijk doorgefietst naar de 1-uurservice waar mijn film na een half uurtje al klaar lag. Direct thuis aan het scannen geslagen.
Ik heb hier inderdaad mijn Nikon objectiefje van € 5,95 voor gebruikt. Niets mis mee, lijkt mij.
Ik gebruik eigenlijk altijd Fuji Superia. Ik heb Ektar wel een gebruikt als rolfilm (was best wel goed) en als kleinbeeldfilm, maar dan ca 17 jaar over datum. Dat viel een beetje tegen. _________________ met een vriendelijke groet
Frederix
www.fredoosterhuis.nl
Het belangrijkste onderdeel van een camera is en blijft de fotograaf |
|
Naar boven |
|
|
|