Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Frank Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Do Aug 25, 2011 20:48 Onderwerp: |
|
|
Grappig, dat iedereen zo z'n eigen voorkeuren heeft mbt film.
Ik denk dat de beste film niet bestaat en dat met iedere film goede resultaten te bereiken zijn. Maar voor iemand die niet zelf ontwikkelt zou ik zeggen Ilford xp2 super. Grote belichtingsspeelruimte, makkelijker te scannen dan gewone zwartwitfilm, kun je overal laten ontwikkelen in kleurontwikkelaar, dus gestandaardiseerde ontwikkeling in tegenstelling tot echte zwartwitfillm, die in de centrale met z'n allen in hetzelfde soepje gaan. Kortom, ideaal voor de beginner (en voor alle anderen). |
|
Naar boven |
|
|
Ferdi Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Zo Aug 28, 2011 15:06 Onderwerp: |
|
|
Ik zit denk ik het dichtst bij Makkum. Ik fotografeer nog wel eens aan de Friese IJsselmeerkust, maar heb door omstandigheden de komende weken helaas niet veel tijd.
Als mijn geografische kennis mij niet in de steek laat zit Sophia dicht bij je woonplaats.
Ferdi. _________________ Ferdi Stutterheim |
|
Naar boven |
|
|
Theo Bartelings Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Wo Aug 31, 2011 11:59 Onderwerp: |
|
|
Met alle respect, Beverwijk is fotografisch totaal niet interessant. Gezien de afstand Hoogovens ook niet.
Inderdaad jammer dat Edam toen grijs was.
Mogelijk dat ik één deze weken naar een kennis ga voor wat uit te leggen betreffende Linux.
Voor wat uitleg betreffende Rolleicord moet het mogelijk zijn dit te combineren.
Mijn voorkeur film de Acros 100 of 400.
groet,
Theo _________________ Mister.....T |
|
Naar boven |
|
|
Chantie Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Zo Sep 11, 2011 21:39 Onderwerp: |
|
|
Sorry voor de tijdelijke stilte, ik was de oplader van mijn aptop vergeten in Makkum.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf Beverwijk ook niet zo interessant vind maar wie ben ik. ;0) Het maakt mij niets uit. |
|
Naar boven |
|
|
Theo Bartelings Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Wo Nov 23, 2011 16:20 Onderwerp: |
|
|
Het komende uitstapje is voor Chantie uitstekend geschikt voor een kennismaking en eventuele vragen over Rolleicord en of films. Foto Patent is dichtbij.
groet,
Theo _________________ Mister.....T |
|
Naar boven |
|
|
Paul Jenner Site Admin
|
|
Naar boven |
|
|