Startpagina Rolleiflexclub.nl Forum Rolleiflexclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Gallery ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Spiegelglans
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Ontwikkelen, afdrukken, etc.
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Alexander
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 3-12-2011
Berichten: 50
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do Jan 19, 2012 9:14    Onderwerp: Reageer met quote

Hanfo schreef:
Nou jongens, dit topic verdient zo geen glans Razz


Mee eens. Ga gewoon en vrolijk verder met m'n onderwerp. Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Paul Jenner
Site Admin


Geregistreerd op: 19-8-2006
Berichten: 3252
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Do Jan 19, 2012 18:19    Onderwerp: Reageer met quote

Nou, ik vermaak me anders kostelijk hoor en ik schat velen met mij.

Heb er te weinig verstand van om een duit in het zakje te doen. Maar juich altijd toe dat mensen gewoon de proef op de som nemen en hier de resultaten posten.
Niets leukers dan om met een praktijkresultaat je gelijk te halen. Of juist te moeten melden dat je al een paar weken uit je nek hebt staan zwetsen, dat horen we ook graag, zelfs nog leuker Laughing

Weet waar je aan begint Alexander, want met d'n Pa van Ivo valt niet te spotten Smile

En ruzie maken doen we hier niet,
wel keihard van mening verschillen,
dat wordt zelfs aangemoedigd,
anders is het hier strax een suffe boel !


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl

We've got everything you need - satisfaction guaranteed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Frank
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 23-8-2006
Berichten: 1771
Woonplaats: Reuver

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 6:34    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, Alexander, ik zag 'm al aankomen, want met Ivo moet je geen meningsverschil hebben.
"Nobody fucks with Ivo" Very Happy Very Happy Very Happy
Maar nu dat uit de weg is, zou ik zeggen, ga je eigen weg en hou ons op de hoogte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Ivophoto
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 20-8-2006
Berichten: 217
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 16:07    Onderwerp: Reageer met quote

Het gaat niet om een meningsverschil. Ik heb helemaal geen meningsverschil. Om een meningsverschil te hebben moet je twee verschillende meningen hebben over hetzelfde. Ik heb geen mening over eiglans of spiegelglans, ik weet alleen wat eiglans is en ik weet ook wat spiegelglans is, en dat het geen raketwetenschap is, dat weet ik ook. Een mening formuleer je alleen als je niet echt weet waar je over praat, dan moet je terug vallen op het hebben van slechts een mening.

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Het is lovenswaardig als iemand experimenteert met vanalles en nog wat, maar verkondig het dan niet als gevestigde waarheid en als je foute uitspraken doet, zet ze dan recht en open dan geen aparte draadjes om de boel recht te trekken en te recapituleren wat eerder al in eenvoudige woorden is uitgelegd.

Daarnaast vind ik het 'slechtemanagerstruukje' kom ik later op terug als je het niet weet of fout zit en dat niet wil toegeven wreed ambetant op een forum

En de enige die met mij mag fucken is mijn teerbeminde. Nog Laughing er

Gelukkig nieuwjaar overigens.

Razz
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Ivophoto
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 20-8-2006
Berichten: 217
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 16:16    Onderwerp: Reageer met quote

Paul Jenner schreef:


Weet waar je aan begint Alexander, want met d'n Pa van Ivo valt niet te spotten Smile



Paul.


Inderdaad, Paul, je kent mijn pa. Als hij zijn Rolleicord omgorde, nou dan waren de rapen gaar.
Mijn pa glansde zich helemaal suf in de jaren zeventig, vandaar dat ik me, ergens rond mijn zestiende, helemaal rot schork toen ik de eerste keer de kans kreeg in de spiegel te kijken. Niemand had me verteld dat ik zo'n knappe kerel was.

Rolling Eyes Cool

Tjongetoch
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Jos
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 20-11-2011
Berichten: 273
Woonplaats: Zuid Holland

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 17:09    Onderwerp: Reageer met quote

Voor mij allemaal nieuwe en interessante informatie waar ik voorlopig nog niets mee kan, eerst nog het zelf ontwikkelen van film onder de knie krijgen.
De laatste toevoegingen aan deze discussie nemen de glans wel een beetje weg van het eigenlijke onderwerp.
Maar blijf vooral je bevindingen en experimenten met ons delen.
Confused Surprised Wink Groeten, Jos.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Frank
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 23-8-2006
Berichten: 1771
Woonplaats: Reuver

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 19:22    Onderwerp: Reageer met quote

Wat is dat toch, Ivo?
Eerst bezorg je een nieuwe deelnemer aan het forum de schrik van z'n leven, dan kondig je min of meer aan, dat je het wel gehad hebt met dit onderwerp, maar blijft toch stiekem meelezen en dan kom je weer terug om er nog een schepje bovenop te doen.
Kijk van Paul kan ik me wel voorstellen, dat ie dit leuk vindt. Ik ken 'm langer dan vandaag en weet dat ie van een flinke rel houdt, maar van jou, iemand die toch bekend staat als serieus fotograaf, had ik dit niet verwacht.
Foei! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Alexander
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 3-12-2011
Berichten: 50
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr Jan 20, 2012 20:44    Onderwerp: Reageer met quote

Oh heren en ook meelezende dames,

Ik was even verrast en verbouwereerd door de reactie van Ivo. Maar het zal me verder worst zijn wat en wie hij is of meent te zijn al dan niet refererend aan zijn vader.
Zijn hoogmoed zit hem kennelijk - al dan niet onbewust - in de weg. "Hoogmoed komt voor de val".

Ik schrijf voor diegene die met mij een ongedwongen en leuke discussie wil voeren zonder de wijsneus uit te willen hangen.

Als Ivo zich verveeld, moet hij maar wat anders gaan doen en zich hier niet mee bemoeien. Ik sta open voor discussie of kritiek, ook van Ivo, maar wel op een normale manier en zeker niet op de man spelend.

Ik zal verder niet meer reageren op enige aantijgingen van Ivo's zijde, want het is vervelend en het dient nergens toe.

Tot de volgende keer.
Alexander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Han
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 30-8-2006
Berichten: 1505
Woonplaats: Gelderland

BerichtGeplaatst: Za Jan 21, 2012 10:34    Onderwerp: Reageer met quote

Alexander schreef:

Ik was even verrast en verbouwereerd door de reactie van Ivo. Maar het zal me verder worst zijn wat en wie hij is of meent te zijn al dan niet refererend aan zijn vader.
Zijn hoogmoed zit hem kennelijk - al dan niet onbewust - in de weg. "Hoogmoed komt voor de val".
Alexander


Ik vind het niet prettig om te lezen dat je nu zelf op de man speelt, nu laat je je zelf wel een beetje kennen. Het had je gesierd als je het bij onderstaande woorden had gelaten.

Quote:
Mee eens. Ga gewoon en vrolijk verder met m'n onderwerp. Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Alexander
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 3-12-2011
Berichten: 50
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za Jan 21, 2012 10:43    Onderwerp: Reageer met quote

Hanfo schreef:
Alexander schreef:

Ik was even verrast en verbouwereerd door de reactie van Ivo. Maar het zal me verder worst zijn wat en wie hij is of meent te zijn al dan niet refererend aan zijn vader.
Zijn hoogmoed zit hem kennelijk - al dan niet onbewust - in de weg. "Hoogmoed komt voor de val".
Alexander


Ik vind het niet prettig om te lezen dat je nu zelf op de man speelt, nu laat je je zelf wel een beetje kennen. Het had je gesierd als je het bij onderstaande woorden had gelaten.

Quote:
Mee eens. Ga gewoon en vrolijk verder met m'n onderwerp. Smile


Tja, het is geen excuus maar ik ben ook niet onfeilbaar als ik flink op de proef word gesteld. Zal mijn leven beteren om me bij de inhoud te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Han
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 30-8-2006
Berichten: 1505
Woonplaats: Gelderland

BerichtGeplaatst: Za Jan 21, 2012 10:45    Onderwerp: Reageer met quote

Alexander schreef:
Hanfo schreef:
Alexander schreef:

Ik was even verrast en verbouwereerd door de reactie van Ivo. Maar het zal me verder worst zijn wat en wie hij is of meent te zijn al dan niet refererend aan zijn vader.
Zijn hoogmoed zit hem kennelijk - al dan niet onbewust - in de weg. "Hoogmoed komt voor de val".
Alexander


Ik vind het niet prettig om te lezen dat je nu zelf op de man speelt, nu laat je je zelf wel een beetje kennen. Het had je gesierd als je het bij onderstaande woorden had gelaten.

Quote:
Mee eens. Ga gewoon en vrolijk verder met m'n onderwerp. Smile


Tja, het is geen excuus maar ik ben ook niet onfeilbaar als ik flink op de proef word gesteld. Zal mijn leven beteren om me bij de inhoud te houden.


Dat is mooi Alexander, ik ben benieuwd naar je toekomstige bevindingen en praktijkervaring.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Ivophoto
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 20-8-2006
Berichten: 217
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2012 17:21    Onderwerp: Reageer met quote

Frank,

Tuurlijk lees ik mee, ik lees hier al jaren mee, ik denk vanaf dag drie of zo.
Laughing

Binnen zestien weken, nadat er verschillende malen op terug is gekomen zal het eindresultaat waarschijnlijk zijn dat eiglans geen spiegelglans is en dat het eigenlijk vrij eenvoudig is, zolang je het maar voor jezelf niet te ingewikkeld maakt.

Laughing

Afijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Alexander
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 3-12-2011
Berichten: 50
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di Jan 24, 2012 18:11    Onderwerp: Reageer met quote

Ivophoto schreef:
Frank,

Tuurlijk lees ik mee, ik lees hier al jaren mee, ik denk vanaf dag drie of zo.
Laughing

Binnen zestien weken, nadat er verschillende malen op terug is gekomen zal het eindresultaat waarschijnlijk zijn dat eiglans geen spiegelglans is en dat het eigenlijk vrij eenvoudig is, zolang je het maar voor jezelf niet te ingewikkeld maakt.

Laughing

Afijn.


Aangezien Ivo van lezen houdt, zou ik Ivo willen wijzen op hetgeen ik schreef op Di Jan 17, 2012 16:25 o.a. mijn conclusie over oneigenlijk gebruik van Hoog- cq spiegelglans.
Verder heb ik geen haast om iets aan te tonen. Zoals ik al eerder schreef heb ik nu niet alle tijd om aan dit of enige ander onderwerp - hoe leuk of interessant ook - veel tijd te besteden, omdat ik mantelzorger ben. Ik zorg namelijk voor een hoogbejaarde moeder die enigszins dementerende is en fysieke beperkingen heeft. Ik hoop Ivo, dat je dat wel begrijpt.
Groet,
Alexander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
staal571
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 10-3-2012
Berichten: 5
Woonplaats: Hengelo OV

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 16, 2012 11:40    Onderwerp: Reageer met quote

Tjonge jonge, Heren

Ik ben nieuw hier op het forum sinds 1 week, omdat ik het "Haantjes gedrag" op een andere forum zat was, maar kom hier weer over elkaar heel rollebollende Haantjes tegen in een discussie die vermoed ik uit de hand loopt.

Heren probeer niet het ""Haantje" te spelen, misschien ligt de waarheid wel in het midden.

Peter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Alexander
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 3-12-2011
Berichten: 50
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 16, 2012 13:39    Onderwerp: Reageer met quote

staal571 schreef:
Tjonge jonge, Heren

Ik ben nieuw hier op het forum sinds 1 week, omdat ik het "Haantjes gedrag" op een andere forum zat was, maar kom hier weer over elkaar heel rollebollende Haantjes tegen in een discussie die vermoed ik uit de hand loopt.

Heren probeer niet het ""Haantje" te spelen, misschien ligt de waarheid wel in het midden.

Peter


Neem me niet kwalijk, Peter. Maar ik voel me toch echt niet aangesproken en gekwalificeerd als 'haantje'. Al mijn contacten en relaties kunnen dat beamen. Ik had gehoopt dat de negatieve teneur voorafgaand aan uw reactie ten einde was. Kijk even naar de datum van de laatste reactie. Laten we gewoon op vriendelijke en open toon communiceren, ook al zijn we het niet met elkaar eens.

Groet,
Alexander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Ontwikkelen, afdrukken, etc. Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group