Startpagina Rolleiflexclub.nl Forum Rolleiflexclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Gallery ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Koopje?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Te koop aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stephan
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 3-10-2009
Berichten: 203
Woonplaats: Brabants Centrum

BerichtGeplaatst: Ma Mei 21, 2012 18:34    Onderwerp: Koopje? Reageer met quote

k stuitte zojuist op deze advertentie. Ik heb d'r geen verstand van maar het leek me toch een aardig complete Cambo 4x5" set voor dat bedrag. Doe d'r jullie voordeel mee. En nee, ik ken de verkoper niet :-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Alexander
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 3-12-2011
Berichten: 50
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo Mei 23, 2012 10:44    Onderwerp: Re: Koopje? Reageer met quote

Stephan schreef:
k stuitte zojuist op deze advertentie. Ik heb d'r geen verstand van maar het leek me toch een aardig complete Cambo 4x5" set voor dat bedrag. Doe d'r jullie voordeel mee. En nee, ik ken de verkoper niet :-)


Lijkt me een goed apparaat met ruime instelmogelijkheden. De Schneider-Kreuznach Xenar 1:4,5 210 mm is een teleobjectief. 150mm is normaal. Ikzelf gebruik veelmeer de 150mm en 90mm.
Aan de Polaroid 545i en 550 packfilm cassette heb m.i. nog niet veel. De film moet opnieuw ontwikkeld worden bij Impossible Project. Ga daar even kijken op hun webstek.
Fuji heeft ook een variant en film. Cassette is prijzig.

Prijs valt mee. Probeer nog af te dingen.

Vlakfilm is bijv. verkrijgbaar bij het Beeldgebouw Ridderkerk.

Succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Stephan
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 3-10-2009
Berichten: 203
Woonplaats: Brabants Centrum

BerichtGeplaatst: Wo Mei 23, 2012 20:24    Onderwerp: Reageer met quote

Thnx, maar ik hoef 'm niet te hebben. Ik heb m'n handen vol aan middenformaat :-)

Het was bedoeld als tip. Daarom ook dat 'doe er jullie voordeel mee'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Te koop aangeboden Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group