Startpagina Rolleiflexclub.nl Forum Rolleiflexclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Gallery ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Tellerknop Rolleikin 2

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Te koop gevraagd
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
De Wacht
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 25-2-2015
Berichten: 26
Woonplaats: Zandvoort

BerichtGeplaatst: Za Apr 11, 2015 20:39    Onderwerp: Tellerknop Rolleikin 2 Reageer met quote

Ik heb, op mijn verzoek, een Rolleikin 2 (3.5) gekregen. Erg leuk, maar de teller knop (counter knob bron: handleiding) zat er niet bij. Achteaf blijkt dat ik deze wel degelijk nodig heb voor mijn Rolleiflex. Waarschijnlijk is de knop bij de oude eigenaar aan zijn Rollei blijven zitten. De verkoper had dit wel medegedeeld in zijn verkoop advertentie. Mijn onwetendheid heeft het gewonnen. Heeft iemand toevallig ergens nog z:n knop of weet iemand waar ik zo losse knop kan kopen/krijgen? Zonder dit item is mijn Rolleikin niet geschikt voor mijn camera, wel voor andere camera's. Ik hoop dat jullie iets weten en anders gaat de Rolleokin set helaas in de verkoop.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jonnie88
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 14-6-2008
Berichten: 1202

BerichtGeplaatst: Ma Apr 13, 2015 19:38    Onderwerp: Reageer met quote

Dit gebeurd vrij vaak met die Rolleikin setjes. Je ziet regelmatig een Rolleiflex met zo'n knop maar zonder het setje en dus ook andersom...

Helaas is het vrij moeilijk ze weer samen te krijgen.

Jon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
De Wacht
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 25-2-2015
Berichten: 26
Woonplaats: Zandvoort

BerichtGeplaatst: Di Apr 14, 2015 6:51    Onderwerp: Reageer met quote

Jonnie88 schreef:
Dit gebeurd vrij vaak met die Rolleikin setjes. Je ziet regelmatig een Rolleiflex met zo'n knop maar zonder het setje en dus ook andersom...

Helaas is het vrij moeilijk ze weer samen te krijgen.

Jon


Ja klopt inderdaad. En op zoek gaan naar een Rolleiflex met zo een knop is ook weer dure hobby. Ik heb zelf nog nooit iets verkocht op ebay, maar dat maar eens gaan proberen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Te koop gevraagd Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group