Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Frank Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Di Okt 05, 2021 9:58 Onderwerp: Materiaal kopen |
|
|
Al vele jaren (volgens mij al toen ze nog met een papieren catalogus werkten) koop ik vrijwel al mijn fotomateriaal bij Fotoimpex. Concurerende prijzen, groot assortiment, relatief snelle levering.
Afgelopen zondag had ik een bestelling klaarstaan en toen ging er iets fout op de website, waar op dat moment geen oplossing voor was.
Verder gekeken en herinnerde me, dat ik al eens film besteld had bij
https://www.nijmegenpasfotofilm.nl
Het grootste deel van mijn bestelling kon ik daar doen tegen nagenoeg dezelfde prijs, ik kreeg dezelfde avond nog een bevestiging dat de zending klaar stond met track&trace (zondagavond!) en vandaag wordt het bezorgd. O ja, boven 150 euro geen bezorgkosten.
Echt een aanrader! _________________ https://www.instagram.com/film_is_not_quite_dead_yet/ |
|
Naar boven |
|
 |
fotoraaf Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Di Okt 05, 2021 13:58 Onderwerp: materiaal kopen |
|
|
voor mijn analoge films, ontwikkeling en scans, heb ik tegenwoordig Foto Verweij in Nijmegen als vast adres. Voor mij ook een aanrader.
https://www.fotoverweij.nl/ |
|
Naar boven |
|
 |
Rob Agterberg Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Wo Okt 06, 2021 9:36 Onderwerp: |
|
|
Goedemorgen Rolleiflex-fotografen,
Ik koop mijn Films, Paper en Chemie bij:
fotofilmfabriek.nl en fotoimpex.de
Mvrgr.,
Rob Agterberg |
|
Naar boven |
|
 |
Jonnie88 Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Do Okt 07, 2021 0:11 Onderwerp: Re: Materiaal kopen |
|
|
Ik kende hem al, ga er meestal gewoon even langs - is loopafstand voor mij.
Foto Verweij kom ik ook wel maar die is wel wat duur met de chemie. Maar het is wel gemakkelijk en ze hebben dingen die Chuck weer niet heeft.
Maar beide hebben ze geen X89
Jon |
|
Naar boven |
|
 |
Han Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Zo Mei 08, 2022 11:17 Onderwerp: Re: Materiaal kopen |
|
|
Jonnie88 schreef: |
Ik kende hem al, ga er meestal gewoon even langs - is loopafstand voor mij.
Foto Verweij kom ik ook wel maar die is wel wat duur met de chemie. Maar het is wel gemakkelijk en ze hebben dingen die Chuck weer niet heeft.
Maar beide hebben ze geen X89
Jon |
Afgelopen week bij Chuck geweest, een héél bijzondere en zeer aardige man. Zijn assortiment is erg uitgebreid, vond ik. Het mooie is toen ik zijn zaakje binnen liep was het net of ik 20 jaar terug in de tijd stapte. Georganiseerd chaos, overal fijne Dokaspulletjes en veel films op de schap gestapeld. Ik ben ruim 45 minuten binnen geweest. Erg gezellig en ik was onder de indruk van zijn foto's die her en der stonden.
Overigens spoelt hij zelf films in die niet op de reguliere markt verkrijgbaar zijn. Laag contrast en hoog contrast klb films. Ik meen BCG films. |
|
Naar boven |
|
 |
|