Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Manuel Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Vr Mrt 09, 2007 23:03 Onderwerp: Manuel |
|
|
Beste mensen mijn naam is Manuel zoals jullie waarschijnlijk al gedacht hadden! Ik ben 32 jaar en ik ben al sinds puber af druk met fotografie want ik viel destijds bij de dames nog niet in de smaak dus moest ik me ergens anders op richten. Ik heb nu een tijd lang digitaal geschoten maar maak sinds een paar maanden een stap naar het middenformaat, het geeft me meer voldoening in het maken van foto's. Momenteel ben ik in het bezit van 2 Yashica Mat 124G's (1 helaas defect, iemand een idee of die geserviced kan worden?) maar hopelijk staat daar heel binnenkort een Rolleicord naast, dat werkt prettiger en heeft gewoon meer sfeer. Ik hoop jullie binnenkort dus wat te kunnen laten zien! |
|
Naar boven |
|
 |
Han Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Mrt 10, 2007 13:12 Onderwerp: |
|
|
Ik had je al ontmoet een paar draadjes verder, maar nogmaals welkom bij ons clubje.
Hier een adres waar ik goede ervaringen mee heb mbt camera reparaties:
http://www.kamera-service.info/
Je mag best wat foto's laten zien die je met je Yashica heb gemaakt in de gallery. Ik ben benieuwd  |
|
Naar boven |
|
 |
Paul Jenner Site Admin

|
Geplaatst: Za Mrt 10, 2007 13:51 Onderwerp: |
|
|
Nogmaals van harte welkom Manuel.
Succes met het vinden van een Cord. De juiste club heb je in ieder geval al wel gevonden, dat is meestal andersom
Paul. _________________ www.rolleiflexclub.nl
We've got everything you need - satisfaction guaranteed |
|
Naar boven |
|
 |
Frans Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Mrt 10, 2007 15:30 Onderwerp: |
|
|
Nogmaals welkom Manuel,
Je zult niet de eerste zijn die na een tijdje heerlijk digitaal gewerkt te hebben,erachter komt dat er nog een heel andere manier van fotograferen is met een lange traditie.En dat de toestellen waar je 10 jaar geleden alleen maar kon dromen,nu voor een meer dan redlijke prijs beschikbaar komen! Ik sluit me bij Hanfo aan,de hersteller die hij voordraagt is prima.
Frans _________________ Niet geschoten = nooit raak |
|
Naar boven |
|
 |
Theo Bartelings Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Mrt 10, 2007 16:42 Onderwerp: |
|
|
Dat is dubbel op.
Dat wordt dan ook dubbel op foto's.
groet,
Theo _________________ Mister.....T |
|
Naar boven |
|
 |
Manuel Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Mrt 10, 2007 17:44 Onderwerp: |
|
|
Hanfo schreef: | Je mag best wat foto's laten zien die je met je Yashica heb gemaakt in de gallery. Ik ben benieuwd  | Oké! Ik zal zo eens e.e.a. scannen en dan uitzoeken hoe ik dat in de gallery kan krijgen. Bedankt ook voor de link daar ga ik zeker wat mee doen! |
|
Naar boven |
|
 |
Soef Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Zo Mrt 11, 2007 19:48 Onderwerp: |
|
|
Hoi Manuel,
Welkom en succes met je zoektocht. _________________ Een Seagull en een Lubitel. |
|
Naar boven |
|
 |
|