Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Alien Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 16:28 Onderwerp: Openbare en besloten fora |
|
|
Naar aanleiding van iets dat ik in het voorstelforum las:
Paul Jenner schreef: | Op internet is helaas de combinatie van je apparatuur, achternaam en woonplaats niet aan te bevelen. Ik adviseer je om je woonplaats uit je profiel weg te halen, of een meer summiere omschrijving te geven ! |
Is het geen idee om het hele bovenste en onderste gedeelte, dus alle "clubzaken" en eventueel het advertentiegedeelte, af te schermen voor niet-leden? Dat maakt bovenstaand risico al een stuk kleiner, en kunnen bezoekers toch de wat algemenere discussies over fotografie en dergelijke inzien om daarna te besluiten lid te worden.
,xtG
.tsooJ |
|
Naar boven |
|
 |
Paul Jenner Site Admin

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 18:16 Onderwerp: |
|
|
Hallo Joost.
Op dit moment is alleen de sectie "clubzaken" niet voor gasten toegankelijk. De overige secties wil ik vooralsnog openhouden voor gasten.
De opmerking die je hier aanhalt slaat met name op het gebruik van sigs en de weergave van het kopje " auteur", in de kantlijn juist naast alle berichten die je plaatst. Sommige mensen verwerken al hun apparatuur in hun sig, schrijven in hun profiel wat hun achternaam is en in de kantlijn hun woonplaats. Dat is de slechte combinatie.
Door niet alle subfora toegankelijk te maken los je dit probleem niet op. De sig verschijnt overal, dus ook op de wel voor gasten toegankelijke subfora.
Of bedoel je iets anders ?
Paul. _________________ www.rolleiflexclub.nl
We've got everything you need - satisfaction guaranteed |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 21:17 Onderwerp: |
|
|
Wel, ik was hier niet toen de originele post werd geplaats, dus ik ging ervan uit dat deze meneer ietwat scheutig was geweest met informatie in het bericht zelf. En dat deed bij mij de vraag rijzen wat niet-leden überhaupt te zoeken hebben in de afspraken- en voorstelfora.
Maakt mij verder niet uit, hoor.
,xtG
.tsooJ |
|
Naar boven |
|
 |
Paul Jenner Site Admin

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 21:25 Onderwerp: |
|
|
In het afspraken forum hebben niet-leden nix te zoeken.
In het voorstel forum naar mijn mening wel.
Iemand die overweegt om hier lid te worden moet tenslotte kunnen zien hoe het er hier zo'n beetje aan toe gaat.
Groeten,
Paul. _________________ www.rolleiflexclub.nl
We've got everything you need - satisfaction guaranteed |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Apr 17, 2007 21:36 Onderwerp: |
|
|