|
Forum Rolleiflexclub
|
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Paul Jenner Site Admin

|
Geplaatst: Vr Jun 15, 2007 23:24 Onderwerp: defecte rollei als requisiet gevraagd |
|
|
Geachte lezer,
voor de toneelproduktie The Witches of Eastwick, wat bij ons (Stichting Natuurtheater De Kersouwe te
Heeswijk) speelt in de jaren 50-60, ben ik op zoek naar 2 Rolleiflex (2-ogige) camera's.
Nu heb ik veel markplaatsen afgezocht en ben inderdaad een aantal goede camera's tegengekomen!
Echter deze functioneren normaal en hebben dus een bijpassende verkoopprijs. Deze prijzen liggen
boven mijn budget.
Daarom de vraag; heeft u binnen uw club misschien leden of andere gegadigden die beschikken over
Rolleiflex-camera's die niet meer functioneren?! Zijn die leden misschien bereid hun camera beschikbaar
te stellen voor onze toneelproduktie? Indien de beschikbaarsteller het op prijs stelt dat zijn/haar camera
retour komt, dan zorg ik daar voor!
Een tegenprestatie kan ik wel bieden, mits gratis beschikbaarstelling, liggen er voor elke beschik-
baargestelde en door ons geaccepteerde camera, 2 vrijkaarten klaar!
Ben benieuwd of u iets voor ons kan betekenen,
met vriendelijke groet,
namens De Kersouwe,
Willem Cammel
rekwisiteur
PS
Wilt u meer weten over ons theater, kijkt u dan op www.kersouwe.nl _________________ www.rolleiflexclub.nl
We've got everything you need - satisfaction guaranteed |
|
Naar boven |
|
 |
Ben Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Wo Jul 11, 2007 22:44 Onderwerp: |
|
|
Moeten dat perse Rollei´s zijn. Ik denk dat wanneer ze gewoon 2 ogen willen, er meer te krijgen is. bv Yashica´s, Haco, etc |
|
Naar boven |
|
 |
Paul Jenner Site Admin

|
Geplaatst: Do Jul 12, 2007 8:20 Onderwerp: |
|
|
Geen enkel idee Ben.
Zoals je ziet heb ik dit bericht geplaatst op verzoek van iemand die mij per email benaderde. ALs iemand die man kan helpen, welke kans ik erg klein acht, dan graag rechtstreeks benaderen.
Paul. _________________ www.rolleiflexclub.nl
We've got everything you need - satisfaction guaranteed |
|
Naar boven |
|
 |
|
|