Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Soef Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Ma Aug 28, 2006 19:48 Onderwerp: Ik ga me ook voorstellen |
|
|
Ik ben Siu Fai maar omdat niemand mijn naam correct kan uitspreken behalve mijn ouders heet ik in de volksmond ook Soef. Mijn fotografie geschiedenis begon op de middelbareschool met de fotoclub waar we Z/W konden afdrukken op Meopta vergroters. Tijdens de studie was fotografie in het achtergrond geraakt maar na m'n studie en tijdens mijn half jaar verblijf in Japan heb ik deze hobby weer opgepakt. Toen heb ik een Canon EOS gekocht en ben ik me meer gaan verdiepen in fotografie. Ik denk dat het in '99 dat ik mijn eerste Rollei twee-oog kocht (Rolleicord IId) dat ik de twee-oog en Rollei virus goed te pakken heb. In een korte tijd heb ik een aantal Rolleis gekocht. Het is niet alleen voor de "heb" want ik neem ze ook vaak op pad. Naast de twee-oog moest ik natuurlijk ook een één-oog hebben en omdat een SL66e voor mijin neus werd weggekaapt had ik maar een 6006 gekocht en later weer een 6008.
Oh naast de Rollei heb ik nog een paar andere camera waaronder een Seagull en een Lubitel  _________________ Een Seagull en een Lubitel. |
|
Naar boven |
|
 |
Paul Jenner Site Admin

|
Geplaatst: Ma Aug 28, 2006 20:07 Onderwerp: Re: Ik ga me ook voorstellen |
|
|
Soef schreef: | Oh naast de Rollei heb ik nog een paar andere camera waaronder een Seagull en een Lubitel  |
Ja, dat begreep ik al uit je sig, ik begrijp dat je die kort wilde houden
Welkom bij de Club Soef !
Tjonge, wat gaat het hier gezelig worden. Enne, het bezit en gebruik van "vreemde" merken is voor "50%" toegestaan, dat kun je lezen in het reglement.
Paul. _________________ www.rolleiflexclub.nl
We've got everything you need - satisfaction guaranteed |
|
Naar boven |
|
 |
Ferdi Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Zo Sep 03, 2006 10:33 Onderwerp: |
|
|
Hallo Siu Fai,
Ik had je berichten, onder de naam Soef, al even zien staan, maar het kostte me een paar dagen om er achten te komen dat jij achter deze naam schuil gaat. Leuk je hier te treffen.
Groetjes,
Ferdi. |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo Sep 03, 2006 19:08 Onderwerp: |
|
|
 _________________ Een Seagull en een Lubitel. |
|
Naar boven |
|
 |
Han Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Wo Sep 06, 2006 10:00 Onderwerp: |
|
|
Welkom Soef.
Ik zie je regelmatig ook op FAP waar jij mij al enkele goede adviezen hebt gegeven. Wellicht kan ik je ook eens van dienst zijn  |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Sep 06, 2006 20:59 Onderwerp: |
|
|
Heel graag. Dat is tenslotte denk ik de bedoeling van deze site  _________________ Een Seagull en een Lubitel. |
|
Naar boven |
|
 |
|