Startpagina Rolleiflexclub.nl Forum Rolleiflexclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Gallery ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Zo'n Epson 4490, is dat wat?
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> De digitale werkwijze
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stephan
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 3-10-2009
Berichten: 203
Woonplaats: Brabants Centrum

BerichtGeplaatst: Wo Dec 09, 2009 22:13    Onderwerp: Zo'n Epson 4490, is dat wat? Reageer met quote

De Rolleiflex ligt nu eindelijk bij Will van Manen dus binnenkort hoop ik daadwerkelijk op MF te kunnen gaan schieten (zie ook mijn welkomstpost). Een doka zit er niet in, dus wil ik films gaan scannen. Ik ben een beginner op het scan- en Photoshopvlak dus ik denk dat een topkwaliteit scanner niet aan mij besteed is (nog los van de vraag waarvan ik die moet betalen). Maar ik zoek wel iets waarmee ik acceptabele scans kan maken van KB en MF. Ik zag gisteren een goedkope - nieuwe - Epson 4490 staan. Wat is jullie mening daarover?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Agnostic
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 3-11-2009
Berichten: 256

BerichtGeplaatst: Do Dec 10, 2009 0:00    Onderwerp: Re: Zo'n Epson 4490, is dat wat? Reageer met quote

Stephan schreef: