Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
frederix Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Di Feb 23, 2010 22:56 Onderwerp: Urbex in een voetbalstadion |
|
|
Bijgaande serie heb ik geschoten in een verlaten voetbalstadion. Het was een trieste omgeving. Het weer werkte ook mee, het was een trieste, mistige dag. Hieronder staat een greep uit de serie opnamen. De laatste foto's zitten nog in mijn camera.
De foto's zijn gemaakt met mijn Nikon F100 op Fuji Superia 200 kleinbeeldfilm. De negatieven zijn, zoals gebruikelijk, gescand met mijn Nikon Coolscan IV ED.
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6
Foto 7
Foto 8
Foto 9 _________________ met een vriendelijke groet
Frederix
www.fredoosterhuis.nl
Het belangrijkste onderdeel van een camera is en blijft de fotograaf |
|
Naar boven |
|
 |
Theo Bartelings Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Wo Feb 24, 2010 12:15 Onderwerp: |
|
|
Fred,
Mooie serie. Ik denk echter dat deze serie in z/w sterker tot zijn recht komt.
groet,
Theo _________________ Mister.....T |
|
Naar boven |
|
 |
Tum Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Wo Feb 24, 2010 19:02 Onderwerp: |
|
|
Een aantal in zwart/wit misschien sterker, de kleuraccenten zoals in foto 4 weet Fred altijd uitstekend te vinden en vind ik in deze serie ook weer sterk.
Tum. _________________ http://www.richardtummers.nl |
|
Naar boven |
|
 |
Jonnie88 Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Wo Feb 24, 2010 20:46 Onderwerp: |
|
|
Dit soort foto's wordt vaak in z/w gedaan; kleur is een keer een andere benadering. Ik vind ze mooi zo.
Alleen; waar vindt je dit tegenwoordig nog?? Meestal is het al opgeruimd maar blijkbaar hebben ze daar nog ruimte genoeg. Dit staat al een tijdje zo te verpauperen lijkt het.
Jon |
|
Naar boven |
|
 |
frederix Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Wo Feb 24, 2010 20:57 Onderwerp: |
|
|
Jonnie88 schreef: | Dit soort foto's wordt vaak in z/w gedaan; kleur is een keer een andere benadering. Ik vind ze mooi zo.
Alleen; waar vindt je dit tegenwoordig nog?? Meestal is het al opgeruimd maar blijkbaar hebben ze daar nog ruimte genoeg. Dit staat al een tijdje zo te verpauperen lijkt het.
Jon |
FC Wageningen is in 1992 failliet gegaan, het stadion staat voor zover ik weet zo'n 18 jaar te verloederen. Vorig jaar schijnt er nog te zijn gevoetbald. Ik heb foto's uit die tijd gezien, er stonden grote bomen ín de tribunes en in de dug-outs. Dat zou pas een idioot gezicht geweest zijn . . . . _________________ met een vriendelijke groet
Frederix
www.fredoosterhuis.nl
Het belangrijkste onderdeel van een camera is en blijft de fotograaf |
|
Naar boven |
|
 |
|