Startpagina Rolleiflexclub.nl Forum Rolleiflexclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Gallery ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Amersfoort gezien door mijn mobieltje

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Foto's maken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
frederix
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 29-11-2008
Berichten: 972
Woonplaats: Amersfoort

BerichtGeplaatst: Wo Apr 28, 2010 18:07    Onderwerp: Amersfoort gezien door mijn mobieltje Reageer met quote

Dit keer een digitaal zijstapje mijnerzijds.

Voortbordurend op een draadje van een fotograaf op het Nikonforum (Rondje Amersfoort met scooter en I-phone) waarin ik mij toch wel uitgedaagd voelde, hier een serie foto's genomen met mijn nieuwe mobieltje, de Samsung Star GT-S5230. Ik heb de foto's op dezelfde manier bewerkt als mijn dat ik mijn scans bewerk.

Ik heb overigens tijden gekeken waar het filmpje in moest, blijkt die telefoon DIGITAAL foto's te maken. Ik ben niet zo van het digitale, toch eens proberen. Hieronder staat een greep uit de foto's van vanmiddag. Let op de merkwaardige vervormingen van de laatste foto's. Ik begrijp niet hoe dit kan. Misschien heeft dat te maken met de sensor (die stand van de telefoon registreerd) te maken. De grasmaaier van foto 13 is gewoon recht, maar waarschijnlijk door het rijden is het een sportmodelletje geworden. De gevels op foto 15 schijnen de ronde vormen van het meisje op de voorgrond aan te nemen. Wie het weet mag het zeggen . . .



Foto 1




Foto 2




Foto 3




Foto 4




Foto 5




Foto 6




Foto 7




Foto 8




Foto 9




Foto 10





Foto 11




Foto 12




Foto 13




Foto 14




Foto 15
_________________
met een vriendelijke groet

Frederix
www.fredoosterhuis.nl


Het belangrijkste onderdeel van een camera is en blijft de fotograaf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
SophiaK
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 1-2-2008
Berichten: 415
Woonplaats: Den Helder

BerichtGeplaatst: Zo Mei 02, 2010 16:50    Onderwerp: Reageer met quote

Zo'n mobieltje maakt nog goede foto's. Het lijkt me wel handig want je hebt het altijd bij je.

Sophia
_________________
www.sophiakoopman.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Foto's maken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group