Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
De Wacht Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Za Apr 11, 2015 20:39 Onderwerp: Tellerknop Rolleikin 2 |
|
|
Ik heb, op mijn verzoek, een Rolleikin 2 (3.5) gekregen. Erg leuk, maar de teller knop (counter knob bron: handleiding) zat er niet bij. Achteaf blijkt dat ik deze wel degelijk nodig heb voor mijn Rolleiflex. Waarschijnlijk is de knop bij de oude eigenaar aan zijn Rollei blijven zitten. De verkoper had dit wel medegedeeld in zijn verkoop advertentie. Mijn onwetendheid heeft het gewonnen. Heeft iemand toevallig ergens nog z:n knop of weet iemand waar ik zo losse knop kan kopen/krijgen? Zonder dit item is mijn Rolleikin niet geschikt voor mijn camera, wel voor andere camera's. Ik hoop dat jullie iets weten en anders gaat de Rolleokin set helaas in de verkoop. |
|
Naar boven |
|
 |
Jonnie88 Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Ma Apr 13, 2015 19:38 Onderwerp: |
|
|
Dit gebeurd vrij vaak met die Rolleikin setjes. Je ziet regelmatig een Rolleiflex met zo'n knop maar zonder het setje en dus ook andersom...
Helaas is het vrij moeilijk ze weer samen te krijgen.
Jon |
|
Naar boven |
|
 |
De Wacht Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Di Apr 14, 2015 6:51 Onderwerp: |
|
|
Jonnie88 schreef: | Dit gebeurd vrij vaak met die Rolleikin setjes. Je ziet regelmatig een Rolleiflex met zo'n knop maar zonder het setje en dus ook andersom...
Helaas is het vrij moeilijk ze weer samen te krijgen.
Jon |
Ja klopt inderdaad. En op zoek gaan naar een Rolleiflex met zo een knop is ook weer dure hobby. Ik heb zelf nog nooit iets verkocht op ebay, maar dat maar eens gaan proberen! |
|
Naar boven |
|
 |
|