Startpagina Rolleiflexclub.nl Forum Rolleiflexclub
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
Gallery ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Paul Schroeder

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Even voorstellen ...
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Paul Schroeder
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 26-9-2017
Berichten: 54
Woonplaats: Doorn

BerichtGeplaatst: Di Nov 21, 2017 21:08    Onderwerp: Paul Schroeder Reageer met quote

Dag allemaal. Toch nog even voorstellen. Ik ben Paul Schroeder en ik ben opgegroeid als zoon van een Rolleicord fotograaf. Veel kinderfoto's zijn er van mij gemaakt met de Rolleicord die ik nu heb. Ik kan mijn vader nog zo uittekenen als hij door de sportzoeker een foto van mij maakte. Als kind helpen in de doka met de vergroter aan en uit te zetten. Mijn vader was vroeger fotograaf bij het Rotterdams Nieuwsblad en later o.a cameraman bij de televisie. Op mijn 25 ste in de voetsporen van mijn vader getreden en cameraman geworden bij de televisie (12 jaar gedaan, nu doe ik iets heel anders en werk ik in de zorg)
Op mijn negentiende heb ik mijn eerste eigen Rolleicord gekocht, later werd het een Rolleiflex T. Dat was een zwaar afgeleefd exemplaar maar hij deed het. 15 jaar geleden de doka geruimd en ,,,,, mijn Rolleiflex verkocht. Ik ging geheel digitaal. Dit najaar kriebelde het weer. En een Rolleiflex 2.8f met een Epson V550 gekocht.
Nog even een vraag, zijn er wel eens uitstapjes met de club?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Frank
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 23-8-2006
Berichten: 1771
Woonplaats: Reuver

BerichtGeplaatst: Wo Nov 22, 2017 12:23    Onderwerp: Reageer met quote

Alsnog welkom!
Wat die uitjes betreft, dat is een lastig punt.
Er is geen vast patroon, maar alles bijelkaar toch zo nu en dan iets georganiseerd.

Er staat nog een plan voor Antwerpen en dat gaat zeker gebeuren, alleen moet iemand dat een keer enthousiast oppakken. Dus als je je aangesproken voelt.......

Groet,
Frank
_________________
https://www.instagram.com/film_is_not_quite_dead_yet/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Tum
Geregistreerde gebruiker


Geregistreerd op: 21-3-2007
Berichten: 2116
Woonplaats: Wouw

BerichtGeplaatst: Do Nov 23, 2017 20:19    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Paul,

de uitjes kan ik je zeker aanbevelen. Ze zijn gezellig, informatief en je komt nog eens ergens.
Het weer is een belangrijke factor bij de organisatie van een uitstapje. Het organiserend comité moet zorgen voor redelijke temperaturen, beperkte regen én mooi licht Shocked
Antwerpen staat op de rol, maar een andere bestemming vind ik ook prima. Misschien deze winter eens een binnen uitstapje doen? (Kerk, museum, kroeg, winkelcentrum, luchthaven, evenement?)

Grt Tum.
_________________
http://www.richardtummers.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Paul Jenner
Site Admin


Geregistreerd op: 19-8-2006
Berichten: 3252
Woonplaats: Zoetermeer

BerichtGeplaatst: Vr Nov 24, 2017 16:20    Onderwerp: Reageer met quote

Hartelijk welkom Paul.
En fijn dat je de Gallery al hebt weten te vinden !


Paul.
_________________
www.rolleiflexclub.nl

We've got everything you need - satisfaction guaranteed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Rolleiflexclub -> Even voorstellen ... Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group