Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Clemens Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Nov 14, 2020 13:23 Onderwerp: Stones in Groninger museum |
|
|
Voor de liefhebbers
 _________________ Beter 1 Rolleiflex in de hand, dan 10 op de Ebay/Marktplaats/Vitrinekast. |
|
Naar boven |
|
 |
Tum Geregistreerde gebruiker

|
|
Naar boven |
|
 |
Clemens Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Dec 19, 2020 23:12 Onderwerp: |
|
|
Voorlopig zijn de musea nog even gesloten helaas. Ik heb een museumjaarkaart, maar deze nog nooit zo weinig gebruikt. Die keer dat ik geweest ben viel mij op dat met vooraf aanmelden en binnen tijdslot binnen komen dat even wennen is. Maar verder nog nooit zo rustig en relaxed een museum gezien. Zeer zeker een van de beste corona proof ruimte die ik buiten mijn woning bezocht heb. Dit in tegenstelling tot mijn werk, het onderwijs waar het beleid wel erg matig is m.b.t. corona 1,5 meter regels.
Nu is het kerst vakantie voor mij en ga maar veel lezen. Begonnen aan een biografie boek van Diana Arbus (online versie hier). Zij heeft veel met TLR gewerkt. Zit nu nog in de begin tijd van haar leven. Ik lees langzaam want het is in het Engels geschreven.
 _________________ Beter 1 Rolleiflex in de hand, dan 10 op de Ebay/Marktplaats/Vitrinekast.
Laatst aangepast door Clemens op Za Jan 02, 2021 15:09, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
Tum Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Ma Dec 21, 2020 11:11 Onderwerp: |
|
|
Ik had The Stones al uitgesteld, nu noodgedwongen maar even langer wachten.
Heb gisteren wel een rol in de Rolleiflex tele gedaan, om de vakantie door te komen. _________________ http://www.richardtummers.nl |
|
Naar boven |
|
 |
Jonnie88 Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Vr Dec 25, 2020 12:53 Onderwerp: |
|
|
Het Groninger Museum zou ik graag eens bezoeken maar dat moet over een paar jaar maar denk ik.
Tum schreef: |
Heb gisteren wel een rol in de Rolleiflex tele gedaan, om de vakantie door te komen. |
Kun je in ieder geval voldoende afstand bewaren
Jon |
|
Naar boven |
|
 |
|