Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Soef Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Dec 22, 2007 20:13 Onderwerp: |
|
|
Da's inderdaad geen leuke ervaring. Gelukkig dat jezelf niks aan mankeert want dat is toch het belangrijkste. Misschien komt de 20D als die droog is weer tot leven. _________________ Een Seagull en een Lubitel. |
|
Naar boven |
|
 |
Manuel Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Dec 22, 2007 20:49 Onderwerp: |
|
|
Vandaag toch nog wat plaatjes met de 20D kunnen schieten alleen helaas valt hij op de meest onmogelijke momenten gewoon uit. Batterij erin en eruit en ik kan weer even verder. Leuk voor even maar ik ga maar sparen voor een 40D. Net als je denkt een beetje klaar te zijn... |
|
Naar boven |
|
 |
Han Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Zo Dec 23, 2007 14:02 Onderwerp: |
|
|
Manuel schreef: | Vandaag toch nog wat plaatjes met de 20D kunnen schieten alleen helaas valt hij op de meest onmogelijke momenten gewoon uit. Batterij erin en eruit en ik kan weer even verder. Leuk voor even maar ik ga maar sparen voor een 40D. Net als je denkt een beetje klaar te zijn... |
Spaar dan ook nog even door voor een onderwaterhuis.  |
|
Naar boven |
|
 |
Theo Bartelings Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Zo Dec 23, 2007 15:10 Onderwerp: |
|
|
Hanfo schreef: | Manuel schreef: | Vandaag toch nog wat plaatjes met de 20D kunnen schieten alleen helaas valt hij op de meest onmogelijke momenten gewoon uit. Batterij erin en eruit en ik kan weer even verder. Leuk voor even maar ik ga maar sparen voor een 40D. Net als je denkt een beetje klaar te zijn... |
Spaar dan ook nog even door voor een onderwaterhuis.  |
Hoezo, de D20 was toch bedoeld voor boven water ??
groet,
Theo _________________ Mister.....T |
|
Naar boven |
|
 |
Paul Jenner Site Admin

|
Geplaatst: Di Dec 25, 2007 17:35 Onderwerp: |
|
|
Dat is erg balen Manuel. Je hebt weliswaar mooie plaatjes geschoten in het winterlandschap, maar toch !
Paul. _________________ www.rolleiflexclub.nl
We've got everything you need - satisfaction guaranteed |
|
Naar boven |
|
 |
|