Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Tjibs Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Di Jul 06, 2010 16:39 Onderwerp: Een Film Over Straatfotografie |
|
|
Ietwat off-topic misschien, maar daar is dit subforum dan ook voor...
Ik heb onlangs samen met een klasgenoot een half-uur durende documentaire gemaakt over straatfotografie. Die draait momenteel in het Nederlands Fotomuseum (Rotterdam, Las Palmas) tijdens de nieuwe expositie van Reinier Gerritsen (Wall-Street Stop) en zal gedurende de hele zomer daaral zichtbaar zijn. De film volgt straatfotografen Reinier Gerritsen, Carel van Hees en Theo Niekus, en heeft verder ook interviews met Kors van Bennekom en Hans Eijkelboom.
Ik kan de film hier niet plaatsen, maar wou het toch even mededelen. Om het gerelateerd te houden: Er zit één shot van een rolleiflex in.  |
|
Naar boven |
|
 |
Paul Jenner Site Admin

|
Geplaatst: Za Aug 07, 2010 20:25 Onderwerp: |
|
|
Tjibs,
iemand vraagt mij per email naar de titel en componist van de muziek die hierin gebruikt wordt. Weet jij / iemand dat toevallig ?
Vermoed wordt overigens dat het om Aaron Dunn gaat ...
Paul. _________________ www.rolleiflexclub.nl
We've got everything you need - satisfaction guaranteed |
|
Naar boven |
|
 |
Tjibs Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Zo Nov 07, 2010 15:12 Onderwerp: |
|
|
Paul Jenner schreef: | Tjibs,
iemand vraagt mij per email naar de titel en componist van de muziek die hierin gebruikt wordt. Weet jij / iemand dat toevallig ?
Vermoed wordt overigens dat het om Aaron Dunn gaat ...
Paul. |
Vreemd dat het naar jou gestuurd is, maar dat klopt inderdaad.
Het gaat om Sonata No. 1 Movement 1 & 2 van Aaron Dunn.
Mocht iemand op deze website terecht komen in verband met zoekresultaten vanuit Google, ons e-mail adres is eenfilmoverstraatfotografie@gmail.com. |
|
Naar boven |
|
 |
|