|
Forum Rolleiflexclub
|
|
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
frederix Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Dec 10, 2011 5:55 Onderwerp: |
|
|
Theo Bartelings schreef: | Kijk ook even op 123inkt.nl . Worden ook aanbiedingen gedaan voor een setje (cartridges + resetter). Goede ervaringen met de Epson R2400.
groet,
Theo |
Hoi Theo,
Het is maar de vraag of de 123 inkt net zo goed is als de originele inkten. Denk hierbij aan lichtechtheid en watervastheid. De HP inkten schijnen lichtecht te zijn, de Epson inkten schijnen lichtecht én watervast te zijn. Volgens mij kan 123 inkt daar niet aan tippen. _________________ met een vriendelijke groet
Frederix
www.fredoosterhuis.nl
Het belangrijkste onderdeel van een camera is en blijft de fotograaf |
|
Naar boven |
|
 |
Tum Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Dec 10, 2011 11:06 Onderwerp: |
|
|
Vorig jaar wat printjes gemaakt voor de handbalkantine, met inkt van de Hema (of 123inkt, dat liep per kleur een beetje door elkaar). Het rood blijft het beste zitten, blauw en geel zijn al bijna verdwenen.
Papier zal ook wel niet zo best zijn geweest (van Hema of inkt-cartridge-bijvul winkeltje).
Groet,
Tum. _________________ http://www.richardtummers.nl |
|
Naar boven |
|
 |
Theo Bartelings Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Za Dec 10, 2011 12:55 Onderwerp: |
|
|
Ik heb net even een A5 afdrukje gesponsd en gezeemd.
Voor licht echtheid moet nog even geduld hebben.
Daarin tegen heb ik natuurlijk geen enkel bezwaar dat jij de dure Epson-cartridges gebruikt. Het is niet mijn geld.
groet,
Theo _________________ Mister.....T |
|
Naar boven |
|
 |
|
|