Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Soef Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Ma Dec 09, 2019 3:46 Onderwerp: Even voorstellen |
|
|
Hoi allemaal,
Ik ben Soef. Ben al een tijd lid maar laatste jaren weinig actief hier. Ben een aantal jaren geleden uit Nederland geëmigreerd naar Romandië, en nu weer een tijd geleden verhuisd naar de stad Hangzhou, China. Het was al lastig om club uitjes vanuit Zwitserland bij te wonen, en het zal nu nog wat lastiger zijn.
Maar ik kan wel een uitje hier in de omgeving organiseren. Er valt genoeg te fotograferen hier
Groet,
Soef (Siu Fai) _________________ Een Seagull en een Lubitel. |
|
Naar boven |
|
 |
Frank Geregistreerde gebruiker
|
|
Naar boven |
|
 |
Tum Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Ma Dec 09, 2019 23:16 Onderwerp: |
|
|
Hoi Soef!
goed weer wat van je te horen.
Natuurlijk komen wij naar het uitje in Hangzhou. Kan je daar nog rolletjes krijgen?
Maar even een datum prikken, de rest van deze eeuw wordt lastig, zit helemaal vol Maar daarna nog vol op tijd
Grt Tum. _________________ http://www.richardtummers.nl |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Di Dec 10, 2019 1:55 Onderwerp: |
|
|
Er hangt hier inderdaad genoeg cameras maar een groot deel schijnt helemaal niet te doen. Ze hebben meer een afschrik functie en als je ze nodig hebt dan kan je eruit op vertrouwen.
Ik heb hier in een stad van 8 miljoen mensen één fysiek winkel gevonden die rolletje en andere spullen verkoopt. Ze verhuren cameras en doka, dus da's best wel bijzonder. Maar die winkel is aan de andere kant van de stad en bestel ik daarom de spullen online.
Ben ook een keer naar een privé museum geweest. Hij is van een oud fotograaf Meneer Gao, en ondanks mijn gebrekkig chinees was het heel interessant om met hem een praatje te maken. Hij leidde ons rond en vertelde het verhaal bij de verschillende camera's. Wat heel interessant is dat hij een Rolleicord heeft van zijn ouders. Die had met veel moeite de culturele revolutie overleefd, dat is wel een bijzonder.
Zijn HP is in het Chinees maar al je 'm opent in Chrome dan wordt die vertaald:
http://www.gsxj.com/col.jsp?id=106 _________________ Een Seagull en een Lubitel. |
|
Naar boven |
|
 |
Han Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Do Dec 12, 2019 17:20 Onderwerp: |
|
|
Hi Soef, leuk je weer eens te horen. Misschien moet ik ook weer een voorstelrondje maken. De laatste keer dat ik in de Gallery actief was was in 2016. Ik ben benieuwd naar foto's jouw uit je woonomgeving, ik hoop wat van je te gaan zien Groetjes |
|
Naar boven |
|
 |
Frank Geregistreerde gebruiker
|
Geplaatst: Do Dec 12, 2019 20:13 Onderwerp: |
|
|
Han schreef: | Hi Soef, leuk je weer eens te horen. Misschien moet ik ook weer een voorstelrondje maken. De laatste keer dat ik in de Gallery actief was was in 2016. Ik ben benieuwd naar foto's jouw uit je woonomgeving, ik hoop wat van je te gaan zien Groetjes |
Dat of meegaan op het volgende uitje😄 _________________ https://www.instagram.com/film_is_not_quite_dead_yet/ |
|
Naar boven |
|
 |
Paul Jenner Site Admin

|
Geplaatst: Za Dec 14, 2019 22:12 Onderwerp: |
|
|
Hoi S oef, leuk om weer eens van je te horen ! _________________ www.rolleiflexclub.nl
We've got everything you need - satisfaction guaranteed |
|
Naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo Dec 18, 2019 15:18 Onderwerp: |
|
|
Thanks. Ben even weggeweest dit weekend en ik ga binnenkort was recent werk plaatsen  _________________ Een Seagull en een Lubitel. |
|
Naar boven |
|
 |
Han Geregistreerde gebruiker

|
Geplaatst: Di Dec 24, 2019 14:39 Onderwerp: |
|
|
Frank schreef: | Han schreef: | Hi Soef, leuk je weer eens te horen. Misschien moet ik ook weer een voorstelrondje maken. De laatste keer dat ik in de Gallery actief was was in 2016. Ik ben benieuwd naar foto's uit je woonomgeving, ik hoop wat van je te gaan zien Groetjes |
Dat of meegaan op het volgende uitje😄 |
Misschien moet ik mij eens voorstellen bij het volgende uitje  |
|
Naar boven |
|
 |
|